بازی DEAD SPACE هیرو دانلود|بزرگ ترین مرجع دانلود|دانلود|
.:: Your Adversing Here ::.
 

بازی DEAD SPACE

نام بازی: Dead Space
سازنده: EA Redwood Shores
ناشر: EA Games
سبک:اکشن سوم شخص ماجراجویی-ترسناک
پلتفرم: PC ،  PS3 و X360
امتیاز از سایت های معتبر:9/10
بازی بعدی: Dead Space 2
شاید به این فکر کرده باشید که ترسناک ترین و وحشتناک ترین بازی موجود یا حداقل یکی از بازی های موجود چه بازی می تواند باشد.این بار در مک دانلود تصمیم گرفتیم که یکی از وحشتناک ترین بازی موجود در عرصه بازی... .

Dead_Space_front_resize.jpg

 

نام بازی: Dead Space
سازنده: EA Redwood Shores
ناشر: EA Games
سبک:اکشن سوم شخص ماجراجویی-ترسناک
پلتفرم: PC ،  PS3 و X360
امتیاز از سایت های معتبر:9/10
بازی بعدی: Dead Space 2
شاید به این فکر کرده باشید که ترسناک ترین و وحشتناک ترین بازی موجود یا حداقل یکی از بازی های موجود چه بازی می تواند باشد.این بار در میهن دانلود تصمیم گرفتیم که یکی از وحشتناک ترین بازی موجود در عرصه بازی سازی را برای شما آماده کنیم.به جرات می گویم اگر طاقت صحنه های وحشتناک که تا به حال تجربه کرده اید را ندارید به هیچ وجه این بازی را انجام ندهید.باید بازی کنید یا تریلر های بازی را دیده باشید تا به گفته من برسید که فضای مرده از آن جمله بازی های خاص در ژانر ترسناک است که همانندی مانند خود ندارد.این بازی در سال 2008 منتشر شد و توانست خود را به عنوان یکی از بهترین بازی های این ژانر به همگان به اثبات برساند.این بازی به هیچ عنوان برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود.ترس واقعی را تجربه کنید ،ترسی که به عمرتان احساس نکرده اید .......
داستان:
Dead Space یک بازی بسیار مهیج و زیبا در سبک ترسناک میباشد که طرفداران بازی هایی مثل رزیدنت اویل را حسابی خوشحال می کند. داستان بازی مربوط میشود به یک شرکت استخراج معدن که ارتباطش با یکی از بزرگترین سفینه هایش قطع شده و برای تعمیر سیستم ارتباطی ، گروهی را به ماموریت میفرستد. ولی پس از فرود گروه در سفینه متوجه می شوند که دیگر خدمه ای در کار نیست و همه آنها به موجوداتی عجیب و غریب تبدیل شده اند . حال شما از دیگر دوستانتان جدا و وارد این سفینه غول آسا می شوید و باید راه گریز را پیدا کنید. تمام داستان بازی به همین ماجرا ختم میشود یعنی شما در تمام مدت بازی باید دور سفینه بچرخید که چندان هم کوچک نیست ، و شما را به بهانه های مختلف از این طرف به آنطرف میکشانند و به مرور زمان روند خسته کننده ای را پیش میگیرد. عوامل زیادی وجود دارند تا بازیکن با بازی هم مسیر شده و همراه بازی زندگی کند و یکی از این عوامل صدا گذاری و موزیک می باشد که درِ Dead Space به بهترین شکل وجود دارد البته در این بازی خبری از موزیک نیست ولی به راحتی میتوان گفت که اگر این بازی به این زیبایی صداگذاری نمیشد ، جذابیتی که اکنون دارد را نخواهد داشت.از آنجایی که ایزاک مهندسی بیش نیست پس طبیعتا هیچ گونه سلاحی گرمی برای مبارزه ندارد. درنتیجه تنها سلاحهای دفاعی او چند وسیله معدنی مثل برش، تبر و اره می باشد.در ضمن او به دو سلاح دیگرکه دستمایه لباس مخصوصش می باشد مجهز است. یک سلاح فیزیکی که قابلیت کند کردن دشمنان را دارد و یک اسلحه به اصطلاح تلکینسیس (حرکت اجسام با قدرت ماورا طبیعه) که قدرت حرکت اجسام و دشمنان را به ایزاک می دهد. با استفاده از این قابلیت ها وجود معماهایی در بازی دور از انتظار نبود.

یکی دیگر از بخش های جالب گیم پلی بازی لباس ایزاک می باشد که به تنهایی قابلیت کنترل جاذبه و پرواز را داراست. در حالت معمولی ایزاک بر روی زمین راه می رود اما در مکانهایی که بسیار بلند هستند قادر خواهد بود با استفاده از لباس خود به بالاترین قسمت مکان های مختلف برود.
سبک کنترل بازی همانند Resident Evil 4 و Gears of War بر اساس دوربین روی شانه می باشد. چیز دیگری که بازی را بسیار به حالت واقعی نزدیک میکند فقدان هر گونه HUD (یعنی شاخص هایی نظیر نوار سلامتی یا تعداد مهمات که در کنار تصویر وجود دارند)بر روی تصویر است. خط سلامتی ایزاک به صورت نوار هایی آبی رنگ بر پشت لباس او و تعداد مهمات در پشت اسلحه قابل روئیت خواهند بود.
گرافیک بازی در حد بسیار بالایی قرار دارد و همان طور که گفته شد محیط ها با وسواس کامل ساخته شده اند و سایه زنی در این بازی حرف اول را میزند. پس باید منتظر موجوداتی که از پشت سر شما از تاریکی بیرون می آیند باشید. قسمت دوم این بازی بسیار مشهور ژانر ترسناک اواخر دی ماه به بازار خواهد آمد که به محض ریلیز شدن آن را در میهن دانلود مشاهده خواهید کرد.

سیستم مورد نیاز بازی:

ویندوز ایکس پی SP2 و یا ویستا
4 2.8GHz اینتل پنتیوم یا معادل آن
1GB حافظه برای ایکس پی ، ویستا برای 2GB
7GB فضا هارد دیسک
256MB کارت ویدیو وات / سید 3.0 (انویدیا جیفورس 6800 / Radeon X1600 آتی طرفدار) (سایه زن نسخه 3.0 پشتیبانی)
DirectX 9.0c کارت صدا

عکس های بازی:

dead-space-20080617102439201_640w_resize.jpgdead-space-20080711103606923_640w_resize.jpgDeadspace_resize.jpgdeadspace006_2_resize.jpg
دانلود قسمت 1 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 2 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 3 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 4 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 5 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 6 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 7 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 8 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 9 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 10 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 11 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 12 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 13 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 14 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 15 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 16 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 17 با حجم 10 مگابایت

پسورد: www.mihandownload.com


نظر نظر ......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : amirreza
  • تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,

  • herodownload

    amirreza

    herodownload

    http://herodownload.lxb.ir

    هیرو دانلود|بزرگ ترین مرجع دانلود|دانلود|

    بازی DEAD SPACE

    هیرو دانلود|بزرگ ترین مرجع دانلود|دانلود|

    دانلود

    هیرو دانلود|بزرگ ترین مرجع دانلود|دانلود|